تجهیزات گرمایشی

گرمایش از کف برقی در اصفهان

گرمایش از کف برقی در اصفهان

گرمایش از کف برقی از جمله تجهیزات گرمایی متداولی است که امروزه خواهان زیادی یافته است. این سیستم هوشمند کاربرد وسیعی دارد و علاوه بر محیط های کوچک، مناسب محیط های وسیع نیز می‌باشد. نحوه ی کارایی گرمایش از کف برقی در اصفهان به شکل تابشی بوده و به آسانی توسط کنترلگر دما قابل تنظیم است.  سیستم گرمایش از کف برقی در اصفهان با وجود تکنولوژی حرفه ای و قابلیت های بی نظیرش دارای قیمت مناسبی نیز میباشد. از جمله قابلیت های برخی مدل های این نوع سیستم می توان به قابلیت کنترل از راه دور آن اشاره کرد. به این صورت که با نصب اپلیکیشن مخصوص بر روی تلفن همراه، میتوان از راه دور خود سیستم، میزان دما و دیگر قابلیت های آن را تحت کنترل قرار داد.

برای اطلاع از قیمت کابل گرمایش از کف برقی و همچنین مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 77224221-021

 

موارد کاربرد گرمایش از کف برقی در اصفهان

اغلب از این سیستم گرمایش در مکان های زیر استفاده میگردد:

  • مکان های مسکونی اعم از منازل و آپارتمان
  • موارد رفاهی مانند هتل ها، تالارها، سالن های انتظار، همایش و کنفرانس و غیره
  • مجتمع های ورزشی و آبی
  • ساختمان هایی که برای مصارف اداری مورد استفاده قرار میگیرد
  • مدارس، کتابخانه ها و موسسه های آموزشی
  • نقاطی که با کمبود یا عدم وجود گاز یا سوخت های فسیلی رو به رو هستند.
گرمایش از کف برقی

گرمایش از کف برقی

 

نحوه کارکرد گرمایش از کف برقی در اصفهان

سیستم گرمایش از کف برقی در واقع دو شبکه می‌باشد که یکی متشکل از المنت های مخصوص است و دیگری نیز ساخته شده از جنس پلاستیک برای جلوگیری از عبور جریان الکتریکی به کف می‌باشد. این دو شبکه به گونه ای مخصوص و مهندسی شده به یکدیگر فیکس شده است. هنگامی که تجهیزات در زیر کفپوش واقع شد، بر روی آن سیمان ریخته میشود تا علاوه بر ثابت شدن، خطر انتقال جریان نیز به طور کامل رفع گردد. (قیمت گرمایش از کف برقی چگونه است؟)

امروزه هر ساختمان مدرن و مهندسی از این سیستم برای گرمایش خود استفاده میکند و همین امر سبب شده است که روز به روز شاهد بروز تنوع های زیادی در شکل و کارکرد آن باشیم. حتی امروزه بسیاری از ساختمان های قدیمی که مورد بازسازی قرار میگیرند نیز ترجیح می‌دهند از این تکنولوژی بی بهره نمانند.عملکرد سیستم گرمایش از کف برقی در اصفهان به گونه ای است که به وسیله ی تابش، حرارت را ابتدا به کف، و سپس طی رسانش آن را به هوا منتقل میکند و در نتیجه کل فضا را تحت تاثیر گرمای خود قرار می‌دهد.ترموستاتی که در این سیستم طراحی میشود هم میتواند به صورت فرمان دستی، تغییرات لازم را بپذیرد، و هم به صورت خودکار با کاهش دمای فضا شروع به فعالیت نماید و با عبور جریان برق از کابل های حرارتی زیر کفپوش ها ایجاد گرما کند.

لازم است بدانید که نوع کفپوش شما میتواند بر نوع فویل یا اکوفیلم بودن سیستم گرمایش از کف تاثیر بگذارد، تشخیص این نکته تنها در حوزه ی فعالیت کارشناس نصب سیستم خواهد بود.

  1. سیستم گرمایش از کف فویلی: قرار گیری کابلهای برقی حامل حرارت و گرما در پوشش فویل است.
  2. سیستم گرمایش از کف اکو فیلم: قرار گیری کابل های برقی حامل حرارت و گرما در پوششی از جنس اکو فیلم کربنی است. این نوع سیستم از نظر قابلیت رسانایی حرارتی نسبت به سیستم گرمایش از کف فویلی از کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود.
  3. سیستم گرمایش از کف برقی دال بتنی: قرار گیری کابلهای برقی حامل حرارت و گرما در پوشش دال‌های بتنی با قطر یک یا دو بند انگشت است. بتن نیز از جمله مواردی است که حرارت را به شیوه ی مطلوبی به سطح منتقل میکند.
  4. سیستم گرمایش از کف برقی در فضای باز: استفاده از سیستم های گرمایشی الکتریکی تنها منوط به کف ساختمانها و مناطق سرپوشیده نیست. گاهی در کف برخی خیابان ها، پیاده روها و سایر موارد این چنین که در منطقه ای خاص یا پر تردد واقع شده اند نیز از سیستم گرمایش از کف استفاده میشود تا در مواقع بروز یخبندان یا بارش فراوان برف، درصدد ذوب کردن آن برآیند. این مدارهای گرمایشی در زیر آسفالت یا کفپوش خیابان طراحی میگردد.

در مطلب جداگانه ای که در مورد گرمایش از کف برقی چیست؟ نوشته ایم، این نوع گرمایش را عمیق تر بررسی کرده ایم.

مقایسه گرمایش از کف برقی با سیستم‌ های گرمایشی مکانیکال

سیستم گرمایشی مکانیکال مانند شوفاژ در چند دهه ی گذشته گزینه های مناسبی در ساختمان سازی محسوب میشدند. اما حال که علم روز به روز در حال پیشرفت است و منبع های انرژی و بهره وری از آنها، در درجه ی اهمیت فوق العاده ای قرار گرفته اند، سیستم های گرمایشی نیز باید دستخوش تغییرات لازم میگشت. این نکته حائز اهمیت است که راندمان سیستم های گرمایشی مکانیکال حداکثر 60% میباشد و این در حالی است که گرمایش از کف این بازدهی را به ۸۵% رسانده است. پس چیزی که مشخص است سیستم گرمایش از کف برقی علاوه بر بازدهی بالا در هزینه های اضافه نیز صرفه جویی کرده و سبب حفظ منابعی مانند سوخت های فسیلی میگردد.

مزایای سیستم گرمایش از کف برقی در اصفهان

  1. قابلیت گرم کردن کف محیط مخصوصا در مواردی که کف از سنگ یا سرامیک پوشیده شده است.
  2. گرم کردن محیط بدون اشغال فضا یا ایجاد آلاینده گی های محیطی مانند دود
  3. کاهش خطرات ناشی از سیستم های گرمایشی گازسوز و سوخت فسیلی
  4. کنترل از راه دور توسط تلفن همراه، حتی در خارج از محیطی که سیستم واقع شده است
  5. کاهش چشم گیر اتلاف انرژی به کمترین حد ممکن.

عیب های سیستم گرمایش از کف برقی در اصفهان

شاید تنها ایرادی که بتوان از این سیستم گرمایشی گرفت مصرف انرژی بالای آن باشد که راه حل ساده ی جلوگیری از این افزایش و تاثیر آن در قبض مربوطه، تنظیم صحیح و مدیریت بهینه سیستم گرمایشی از کف برقی، خواهد بود.برای بالا بردن سطح ایمنی این سیستم و نصب هر چه با دقت تر آن، مهم است که از مجموعه های معتبر خریداری گردد و مراحل نصب آن نیز زیر نظر کارشناس مربوطه هدایت و انجام گیرد. از آن جایی که سیستم گرمایش از کف برقی با جریان الکتریکی فعال میگردد، توصیه های ایمنی لازم باید به طور کامل رعایت گردد.

دیدگاهتان را بنویسید